heeynoht

Daz Blogg.

Mysig dag idag!

Skrivet 2010-09-27 @ 21:42:11
Idag så började jag min dag med att vakna tidigt, även om det är studiedag. Men jag hade en bra anledning, för jag skulle ta buss till Ljungby och träffa Tilda<3

Har saknat henne jeeette myke! Och även om jag har spenderat hela dagen med henne så saknar jag henne fortfarande och ännu mer! Vi hade fett mysigt, käkade 3 påsar popcorn och drack cola och kollade på film/Simsons.
Vi var ute en stund och tog bilder, eller jag gjorde det på henne med hennes kamera. Sen satt vi vid vattnet och hade allmänt mysigt igen.
Förhoppningsvis så blir det att antingen jag sover hos henne eller hon hos mig. Sålänge vi kan sova tillsammans så är jag nöjd!!
Mitt groteska fetto<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback