heeynoht

Daz Blogg.

Malmö - Lübeck

Skrivet 2011-02-23 @ 17:05:12
Imorgon så ska jag åka till Malmö och stanna över där tills på lördag morgon då jag och pappa, farbror och kusin ska åka till Tyskland. Yepp. En sak som är rätt nice är att Lübeck inte ligger långt ifrån Magdeburg (Tokio Hotels hemort) så det vore fett att åka dit faktiskt.

Tyskland har alltid, av någon skum anledning, gjort mig nyfiken på städerna. Jag har flertal gånger varit i Tyskland, mestadels bara åkt igenom då vi bilat ner till Serbien. Dock är Tyskland någon grovt plågsamt att åka igenom.
Men i alla fall, vi ska bo på hotell där och vara ute och gå. Varför just Lübeck vet jag inte. Men det är säkert nice. Första gången jag kan gå omkring i en tysk stad. Och inte bara det, jag ska shoppa lite smått där med. Hoppas dem har grymma butiker där!

Vi åker tidigt på lördag morgon och är hemma igen söndag kväll. Jag får väl hoppas på att jag får reda på vart jag ska praktisera hän nu på måndag. Då min lärare inte har sagt vart. Inte precis lätt att ta bussen till Ljungby och leta rätt på vilket företag jag ska vara på.

Men det blir nog bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback