heeynoht

Daz Blogg.

Härlig helg att se fram emot

Skrivet 2011-05-13 @ 16:48:19
Ikväll så är det en "vanlig" fredagskväll. Kvittar hur vanlig mina helger nu har varit, de har varit underbara i alla fall c: And you know why.... Muhahahahahaha

Nej men ikväll så kommer Minna och då ska vi ta och köpa lite Marshmallows och grilla dessa samt kolla på lite skräckfilmer/filmer, jag menar, det är ju fredags den 13:e och då måste man se lite skräck!

Min morgon började inte så värst bra, duh, jag duschade lite snabbt (hatar att duscha på morgonen och gör det hellre kvällen innan) så det var lite småhemskt då man fryser så jävla mycket. Fixade håret lite men jag failade...ofc...
Hade så jävla svårt att välja kläder med. Av någon anledning så tycker jag att alla mina kläder är groteska, fula och allmänt usch. Kändes som om allt var flera år gamla, så shoppa måste jag göra snarast.

Skoldagen var helt okej eftersom att jag i princip bara hade en lektion och slutade klockan 11:20 ungefär, men jag visste ju inte det så jag satt kvar och väntade tills nästa lektion när jag kunde ha tagit bussen kvart över tolv. Men aja, fick ta 13:15 bussen istället, gick bra det med.

Vädret idag har varit udda. Småsoligt i morse, sedan mulet, sedan regn, sedan blåst och nu sol OCH blåst. Helt blåst ju... (hehe -.-)

Men nu så sitter jag och väntar på Minna som kommer runt 18:00 tiden så jag möter upp henne och sen så köper vi lite smått o gott till ikväll. Helgen lär nog bli awesome. Då vi skall till väla imorgon för jag ska köpa nya skor. Ni vet sånna fejk Converse. Det hade varit något annat om det var ett annat märke, t.ex. Nike/Adidas då går det inte att ha fejk. Men det är något med Converse som säger mig "Dyra skitskor som lätt går sönder, men dem passar till allt!" typ. Så jag (pappa) betalar hellre halva priset för ett par - i princip - likadana skor.

Sedan på söndag så blir det lite mindre kul eftersom att Minna ska hem då, så får hoppas att vi hinner hitta på massor innan hon ska hem. Eller ska jag ta henne som gisslan?

Aja, nu ska jag ta och äta något för jag är fkn utsvulten, men jag är ensam hemma (bortsett ifrån Nikolaj) så ingen kommer med mat till mig... :(

_AwesomeDuDe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback