heeynoht

Daz Blogg.

Vill byta frisyr!

Skrivet 2011-05-11 @ 09:16:40
Jag har redan börjat tröttna på mitt hår och vill ha något nytt, men jag vet inte vad.

Jag själv anser att jag inte passar i kortare hår, utan ska ha långt hår. Punkt slut. Men jag vet inte hur jag ska ha håret varesig jag skulle klippa det kort eller om jag fortfarande har långt hår.
Hatar sådant här.

Jag och Minna planerar på att fixa dreads i sommar, men jag är fett orolig över att jag inte kommer passa i det. För då känns det liksom inte lönt att paya 3k+ för att se fulare ut. Sedan raka av det och se folk spy när man går förbi. Zombies skulle till och med bli äcklade av att se mig snaggad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback