heeynoht

Daz Blogg.

Blöööh

Skrivet 2011-02-07 @ 21:01:17
Åh gud. Idag har jag varit otroligt trött. Har ingen aning om varför. Men ag borde ju inte vara förvånad. Är ju så gott som alltid trött!

Måndag. En hemsk dag. Vakna tidigt för att gå till skolan. usch så hemskt. Det började med att vi hade håltimme till klockan 11.00 idag så det var rätt nice. Det var dock en sak som förstörde min dag. Och det var håret. Jag hatar min lugg. Det kvittar nästan vad jag gör så får jag en mittbena, så jävla hemskt. Och om inte det så ligger håret helt platt mot ansiktet, inte okej.

Efter skolan så drog jag och Terese till La Bonné och käkade lite pizza. Hon tog sig en 90 grams kebabtallrik (haha, hon sa fel när hon menade en 90g hamburgartallrik) och jag tog en kebabpizza, barnpizza. Jag var rätt hungrig, men ville inte slösa så mycket pengar på pizzan, så tänkte att jag tar en liten pizza. Men förvånad blev jag när en vanlig pizza och en barnpizza där är precis samma sak, förutom att barnpizzan är lite tunnare och är 10 kr billigare, skrattretande. Dock var det jävligt gott.

Och sedan dess har jag varit hemma och inte gjort något alls. Som vanligt. Men nu så ska jag spela och ta det lilla lugnt och förbereda inför morgondagens fotbolls cup som skolan har fixat. Hoppas vi vinner första matchen. Känns jävligt värdelöst då.

Men aja, god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback