heeynoht

Daz Blogg.

Snart så är det sommar!

Skrivet 2011-04-11 @ 21:23:24
Det börjar bli varmt ute. Men ni vet ju hur Sverige är som land, rent klimatmässigt då. Gay. Yepp, inget emot homosexuella eller så. Men vädret är gay. När det väl börjar bli fint och varmt ute så är det ett måste för vädret att ändra sig. Så att det börjar att... regna...

I helgen så var det jätte vackert väder! Jag var hemma hos Minna i Aneboda (tror jag det hette) och hade otroligt mysigt och sjukt kul. Vi kollade lite film och hade mysigt med både varandra och katten Munchies som var lite jobbig ibland. Typ hela tiden.
Men vi var även ute och rastade katten, haha. Såg fett kul ut med en katt i koppel. Så vi gick bort till hennes grannar för att kolla på getter och en llama :D

På lördagskvällen så hyrde vi film och kollade på den med hennes pappa. Det var mysigt och filmen var lite konstig till en början, men sedan började man fatta lite mer. Och jag skulle såklart vara den enda som blev rädd på en scen. Men det var ju mest för att jag käkade rester av min kebabrulle.

Men sedan på söndagen så var jag tvungen att åka hem vilket var tråkigt, ofc. Men helgen var lika härlig som förra. Lite mysigare denna gången dock!

Men imorgon kommer det mest troligtvis att regna, tyvärr, och tanken gör mig deppig. Hatar regn.
Men nu får jag nog ta och börja spe.....skriva min recension av Romeo & Julia som jag skulle ha haft klar till svenskan idag. Men så blev det icke. Tills på torsdag så måste jag jobba igen produktionsprocessen med. Dö fuckn' trist.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback