heeynoht

Daz Blogg.

Puttenutte inte här :c

Skrivet 2011-04-17 @ 16:52:19
Har ytterigare tillbringat en otroligt mysig helg med Minna! Men nu har hon åkt hem så helgen är väl så gott som slut. Eller, det roliga är slut i alla fall :c

Finns inte så mycket att säga om helgen i sig. Vi gjorde inget jätte speciellt. Alltså vi har bara varit hemma o haft mysigt och kul ^^

Meeeen.... nu har hon åkt hem *sad face* och det finns inte så mycket mer att göra än att börja spela, dricka o röka D:

Snart så är det lov med! Mitt lov börjar på onsdag efter skolan. Kommer bli sjukt härligt! Blir att packa ner en del saker sen så flyttar jag in till Minna i några dagar. Efter det så är jag hemma och tar det lugnt. Kanske leka lite med Gez och mentor. Kanske Marcus med.... vart han nu har tagit vägen?

Men nu ska jag ta och bli arg framför TV:n tills jag stänger av och gör något annat.

Kan också meddela att jag och Minna är "officiellt tillsammans" nu med, så grattis till oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback