heeynoht

Daz Blogg.

Då har lovet börjat!

Skrivet 2011-02-19 @ 18:27:44
Okej, jag är lite sen med detta inlägget eftersom att jag skulle ha skrivit detta igår egentligen. Men jag sov "länge" och sen mot kvällen fick jag feber igen. Något jävla irriterande...

Men då har ju lovet börjat och jag får ju hoppas på att jag slipper bli sjuk. Som i sängliggandes. Usch.
Nu har jag bara hosta och lite äckel slem i halsen som vägrar försvinna. Lite för mycket fakta kanske, but still!

Men aah.. jag har inte så mycket att skriva faktiskt eftersom att jag har varit i mitt rum och degat hela dagarna. Får feber så gott som varje kväll, hoppas jag inte får det nu igen bara. Men jag väntar på att jag ska få mina cigaretter för jag har inte rökt sen igår eftermiddag och har otroligt tråkigt.

Aja, god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback