heeynoht

Daz Blogg.

Känt mig konstig idag ; 3

Skrivet 2010-09-26 @ 18:14:57
Vet inte ifall det var för att jag var fett trött eller om det var något annat. Men på morgonen så kände jag mig fett orolig, deppig och ja. Allmänt negativ. Helt skumt. Visst, det är inte första gången det händer. Men Jaa...

Idag så vaknade jag jämte Gezim och Robert (kanske därför jag inte mådde så bra ;) ) och var helt slut. Vi hade varit vakna ända till 05:30 på morgonen och gått upp runt 11.00, så jag har inte precis sovit speciellt länge idag.

Mentor var också med oss igår kväll. Vi skulle kolla på film, men ja... Det blev inget kollade på film så dem satt och snackade om telefoner, brudar och shit. Och eftersom jag har min Tilda så hängde jag inte på ;)
Så jag satt och spelade istället (suprise!) men det gick inget vidare på spelen jag spelade ;'(

Men efter att dem hade gått hem så har jag inte haft så jävla tråkigt på länge. Allt var helt segt. Det känns som om att klockan borde vara runt 00.00, men istället är den 18.13 -.-

Seg jävla dag måste jag erkänna... Men det positiva med idag är att jag plötsligt ett pack L&M cigg på min soffa i mitt rum när jag gick in dit. Och att jag ska träffa Tilda imorgon<3

Annars är allt fint! :D

Kommentarer
Postat av: johan

sv: jag har röstat typ 1238812 gånger :P haha



hoppas du mår bättre imorn ;)

2010-09-26 @ 23:29:51
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback