heeynoht

Daz Blogg.

Dem undrar varför jag inte kommer..

Skrivet 2010-10-10 @ 17:16:21
Japp, nu är jag hemma hos pappa igen. Eller, det var ett tag sedan jag var här nu visserligen. Men det är faktiskt inte speciellt konstigt varför jag inte kommer.

För det första så är det mer avlägset från mänsklig kontakt än vad det är i Strömsnäs.
För det andra så är jag och pappa två helt olika personer. Och han älskar att jobba och göra massvis med ansträngande saker. I alla fall vad jag tycker är ansträngande.

Och ja, han har somnat nu efter maten. Så egentligen så spelar det ingen roll om jag är här eller inte, om ni frågar mig. För det finns bara mindre saker o göra här faktiskt. Om man inte har lust att jaga ute i skogen.

Så jag har hyfsat tråkigt tbh. Så jag ska nog ut och röka för att få tiden att gå liiiiiiiiiite snabbare.

Btw: Igår hemma hos Tilda var otroligt mysigt! Hade varit så mycket bättre om jag inte hade behövt åka ifrån henne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback