heeynoht

Daz Blogg.

3 dagar kvar

Skrivet 2010-10-25 @ 21:38:00
Yepp. Från och med imorgon så är det tre dagar kvar tills jag åker till Serbien!

På torsdag så åker jag, mamma och Nikolaj till Serbien. Kommer bli riktigt härligt att få lämna Sverige ett tag, dock så vill jag inte lämna Tilda här ensam<3
Kommer sakna henne jeeeette mke! Men efter en vecka så är jag hemma igen. Förhoppningsvis med ett antal pack cigg!

Stefan kom tillbaka ifrån Serbien, och vad jag har fått höra så är det hyfsat varmt där nere nu. Förhoppningsvis är det samma väder nu som när jag åker. Kanske shorts och T-shirt blir veckans outfit?
Tror dock inte det, men kan ju alltid hoppas!

Jag och Gezim började kolla på "The Killers" action/Komedi ska det vara. Inte så mycket komedi TBH.
Men Gezim den bitchen stack till gymmet ca 30 min innan filmen slutade.
Den var dock riktigt bra!

Tilda dissade nyss på msn och lite så. Men nu ska jag lägga mig för att sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback