heeynoht

Daz Blogg.

Nya beställningar!

Skrivet 2010-07-14 @ 01:18:54
Jag är rätt sen med bloggen måste jag säga. En hel dag! *Alla spärrar upp sina ögon och ser förvånade ut*
Men ska skärpa mig med bloggandet faktiskt! Jag har beställt min väska, handskar och nagellack. Varför nagellack får ni veta mer om, om ni fortsätter läsa..

Mamma har kommit hem ifrån en tio dagars semester i Spanien-som vann VM, yay-och har beställt min fiiiina väska (se under) som kostade 349:-. Måste ha en väska, verkligen. Har haft min "HiTS" väska i flera år nu och det är helt enkelt inte snyggt att gå runt med en idrottsväska till lite finare kläder. Dock vill jag inte använda den nya väskan till svettiga och blöta idrottskläder/handdukar.
Men sen så skulle jag beställa mina "Half-finger leather gloves" ifrån Bluefox. Handskarna kostade 69:- utan nitar eller något sånt på. Men man var såklart tvungen att handla för minst 100:- för att beställa (självklart -.-) så jag bara tog nagellack för 49:- så om ni räknar ihop priset så ligger det på 118:- men dem fittorna tar fan för frakt och allt så jag betalar istället lite mer än 200:-. Vad är det om inte att råna?

I alla fall. Sen om jag ska använda nagellacken (svart) är en annan fråga. Jag lär ju testa det någon gång, ofc.

Menmen... nu får ni kolla bilderna nedanför och ni måste kommentera!!

Nu ska jag dricka O' boy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback