heeynoht

Daz Blogg.

Lite mer ca$h

Skrivet 2010-07-28 @ 01:05:48
Idag blev det att dra Ljungby och sälja mitt PSP Slim & Lite (light) till Pontus.

Vid halv fem idag tog jag bussen ner till Ljungby. Pontus kom och vi bytte godis. Han fick PSP med lite tillbehör och jag 1200:-
Han fick köpa ett pack cigg till mig, var tvungen att köpa. Hatar att tigga.. Så att bli tiggare på heltid är inte min sak skulle jag tro.

Sen så när jag kom hem så såg jag Isabelle och Jennie vid Riksettan. Satt och snackade lite, kul indeed.
Jag kom då på att jag var tvungen att smaka på deras Milkshake. Fyfan vad god. Päronmilkshake med grädde på. MUMS! 28 kr var dock lite att ta i tycker jag. Men still good. Sedan när vi suttit ut våran tid på riksettan så skulle de stänga så vi drog till La Bonné där jag köpte kebabtallrik. Gott, men jag var inte så hungrig ens, orkade inte äta allt :(

Det var min roliga dag i alla fall. Nu under natten blir det att dryga runt på internet, spela lite och röka typ.

Längtar till nästa vecka! :D

Kommentarer
Postat av: ell

åh tack! :D<3

2010-07-28 @ 17:47:20
URL: http://ells.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback