heeynoht

Daz Blogg.

Ingen festival, utan Väla istället!

Skrivet 2010-07-30 @ 19:12:34
Eftersom att vädret skulle vara gay idag så bestämde vi oss för att skippa festivalen i Helsingborg och drog till Väla istället (.Y.)

Det blev att gå upp tidigt idag vilket gjorde mig riktigt trött. Vilket gör mig glad! Vi började med att käka på Mc Donken. Helt fullt där inne, sjukt.
Efter det gick vi mest bara runt och kollade på kläder. Efter att jag och Gezim hade letat efter en pytteliten Honda i en skitstor parkering så kunde jag äntligen röka. När jag var klar så stack vi in och träffade på Moa.

Hon var med Fanni, Pierre och Robin som var inne på Indiska när vi kom. Jag och Gezzan lämnade dem för att ta oss en Cola var. Fan, 25:- för ett glas cola.
Senare så kom min syster och vi stack fort till H&M. Gezim köpte ett halsband och jag ett par solglasögon, tufft.
Påväg hem så blev jag så sjukt sugen på att festa av någon anledning. Så det blev att vi sjöng och massa påvägen hem:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback