heeynoht

Daz Blogg.

Filmkväll!

Skrivet 2010-07-05 @ 03:19:37
Dagen började helt okej, vakna, tråka sedan dra ut och spela volleyboll. Resten av dagen lite upp o ner faktiskt.

Jag, Mr G och Mentor stack bort till klint för att lira lite Volleyboll, kul faktiskt, plus att det var otroligt varmt ute!
Mitt lag ägde sönder typ hela tiden, tills jag fick vara med Gino ;) Sedan så kom en som ville ha tillbaka sin boll, glädje dödare...

Vi stack hem till Gezim för att dricka vatten, isvatten, sjukt gott. Sedan bar det av vidare hem.
Stack ner till Ica innan det skulle stängas för att köpa Chips och Coca-Cola till mig o Isabelle H. Skräckfilms marathon, eller hur det stavas. Blev att kolla på tre filmer, Shutter Island var grymt bra, dock hade jag lagom svårt att förstå mig på filmen, men smarta Isabelle hjälpte mig fatta. Hihi. Fick också två cigg av min syster idag, som jag behövde väldigt mycket efter min lilla "Dagens nyhet". När man inser att det faktiskt inte går att lita på folk så finns lugnet en cancerpinne bort.

Men jaa, ingenting i mitt liv går som det ska, sluta bry sig snart kanske? :)

You'll see.

Kommentarer
Postat av: isabelle

hahAH YEAH jag är smart! :P

2010-07-12 @ 19:09:42
URL: http://izabelleholmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback