heeynoht

Daz Blogg.

Yay, ny jacka:D

Skrivet 2010-08-29 @ 16:03:20
Idag så blev det Väla lite snabbt med pappa. Skulle leta upp en läderjacka!

Vi gick snabbt in till H&M för att hitta min jacka som jag hade sett då jag o Mentor hade varit där inne tillsammans och shoppat, mysigt! ;)
Men jag blev lite arg eftersom att jag aldrig kunde hitta den! Så jag och pappa gick och käkade frukost på Donken tills vi var mätta. Jag blir mätt på 5 min så jag fick sitta och vänta på honom. Vi gick vidare mot Carlings och kollade där. Hittade en rätt snygg, men kostade 1300:- har jag för mig, men det är lite för dyrt för min smak. Så snygg var den inte.

Men vi gick vidare. Cubus hade inte ett skit...som vanligt.

Efter att vi hade kollat runt lite så bestämde jag att vi skulle dra in till H&M igen för att leta. Och efter ett tag så hittade jag jackorna gömda. Snyggt H&M, era jävlar..

Ställde mig  i kö och kassörskan var någorlunda snygg så att säga, så jag hade inget emot att stå och vänta ;)
Senare så åkte vi bort till LIDL och där hittade jag en flaska hårspray som jag brukade använda för ca 1½ år sedan. Bara lukten av sprayen för en tillbaka i tiden i ens tankar. Men den är riktigt bra och kostar bara 20kr. Dock finns inte LiDL här i närheten sen det stängde i Älmhult.

Nu när jag kom hem så prövade jag lite kläder och skulle se vad jackan passade bra till. Och jag hittade morgondagens outfit. Bilden blev dålig, för jag har bara en spegel att ta bild med. hade viljat ha systemkamera med ställning, hade varit sjukt härligt.
Men nu har jag inte det så jag får nöja mig med mobilens 2MegaPixel kamera (GAY!!) och ta bild på en liten spegel i hallen :(



Ljusblå V-kragad T-shirt
2 halsband, smalt och stort & armband.
Läderjacka
blå/vita Slim fit jeans med hängsle.
Boots

Kommentarer
Postat av: chrisse

riktigt stilig! ^^,

2010-08-31 @ 20:09:30
URL: http://chrislyne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback