heeynoht

Daz Blogg.

Shoppa igen! :D

Skrivet 2010-08-28 @ 22:48:58
Imorgon så blir det Väla lite snabbt med Pappa för "jag" ska köpa en ny läderjacka. Inget jätte speciellt, men ändå!

Har länge viljat ha en läderjacka. Hittade en riktigt snygg inne på Carlings men den kostade 2100:- och det är lite för dyrt för min smak, men sjukligt snygg var den! Jävligt bekväm med!
Just nu så sitter jag bara vid datorn och dricker det sista ur min O'boy Daim! :( Blir lite ledsen faktiskt... Men aja, inte lätt att köpa när man är fattig. För jag behöver cigg med och jag har inte ett enda öre! :(

Aja, ska snart sova. är sjukt trött. Helt sjukt... x)





Kommentarer
Postat av: Anonym

söt

2010-09-20 @ 08:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback