heeynoht

Daz Blogg.

Ny ålder, ny helg! Växjö special!

Skrivet 2010-08-07 @ 23:44:24
Japp, snart så har jag varit 17 år i två dagar. Än så länge så har det inte varit något speciellt med tanke på att jag fortfarande inte kan ta körkort eller köpa cigaretter själv!

Egentligen så är 17 en ålder full of pain. Man sitter bara och längtar tills att få bli 18, det känns segt när man längtar.
Men aja, bara att vara glad.

Sen i tisdags så har min syster varit här med sina tre barn. Dejan, marco och Stefan.
Stefan har fått vara med mig, med tanke på att vi båda är födda 93. Då hans mamma e min syster så är jag hans morbror och han min systerson. Tänk ut själva hur det hände:)
Igår så stack vi till växjö på festival och Rix FM festivalen. Rix var hyfsat tråkigt, tyvärr. Men det blev att träffa en jävla massa människor faktiskt! Alltid kul såklart. Dock var jag otroligt jävla trött, vilket gör mig tjurig.

Senare på kvällen så stack jag för att träffa Penny, det var kul, träffade hennes bror och hans kompisar. Kort därefter så blev det bråk, mysigt! :D
Innan vi stack hem till Pennys bror så skulle vi lämna av en, klockan var runt 2-3 skulle jag tro?
När vi kom fram så träffade jag på deras sööööta lilla kattunge :3 Som visserligen luktade bajs och kissade på vårat täcke :c Men fortfarande jätte söt!!

På morgonen så vaknade jag av irriterande samtal ifrån Natta och Stefan, sjukt jobbiga. Och som sagt, när jag är trött blir jag tjurig hur lätt som helst.ja väckte Penny och sa att jag skulle dra vid 10.30 tiden på morgonen. Jag tog på mig mössa, drog upp jackan och satte på mina solglasögon, som om jag vore någon jätte känd person som inte fick bli sedd av papparazzi (stavning). Blev att jag gick bort till Konsum för att köpa tuggummi och energidryck (vilket jag aldrig annars dricker) men jag har sovit knappt 10 timmar på två nätter!!!

Kände mig så otroligt OFRÄSCH så det inte var sant. Sen försökte jag få tag på cigg, men det är inte så lätt!
Till och med i Ljungby så gick det åt fan. Gick in för att köpa cigg och blev tillsagd att visa leg, så jag visade. Hoppades på att han inte skulle räkna åren, men det skulle han såklart göra :c

Han: Men du är bara 17?
Jag: Eeh..jaa?
Han: Du måste vara 18, vet du inte din ålder eller? (med utländskt brytande)
Jag: Jodå!
Han: Okej, men bra försök, hejdå nu!
Jag: Aha..okej...tack...heejdå..

Inte bra :(

Sen så drog vi vidare hem, jag Tess och Stefan.

Ett fattigt litet äventyr ifrån två strömsnäs bor och en gotlänning!!

Kommentarer
Postat av: Penny !

Hahaa. Allt du skriver om växjö får mig att skratta :) Baccardi luktade inte gott och han gjorde så jag fick ont i ryggen :( Tur du ställde upp som mänskligt täcke med dina ben ;$

Och juste, du var inte ofräsch, det såg jaaag till att vara den kvällen/morgonen ;o Pusss Hannuu

2010-08-26 @ 15:31:41
Postat av: Hannu

Haha! Nej, det gjorde katten inte :(

Naw gulle! Du kunde ha legat på mig ju! Jag var ju ändå täcke! ;) puss gulle-penny<3

2010-08-26 @ 17:14:48
URL: http://heeynoht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback