heeynoht

Daz Blogg.

Medicinera?

Skrivet 2010-08-17 @ 16:16:00
Idag så är det tredje dagen jag mår hyfsat dåligt. Eller, jag börjar må lite bättre faktiskt. Igår var nog värst då jag både hade ont i huvudet, nacke, handleden och halsen.
Värst är halsen, helt klart.

Hatar att vara sjuk, verkligen. Bortsett ifall man är "sjuk" för att slippa skolan så är det härligt, men att verkligen vara sjuk suger riktigt hårt. Men när man knappt kan svälja är nog värst, för man måste typ svälja hela tiden :(
Är man hungrig så plågas man bara. Är man törstig så känns det som om du kommer drunkna i vattnet.

Sen är det en äcklig känsla när man ligger helt svettig och helt trött och orkar inte duscha, nasty!

Sen även i morse så hostade jag upp lite slem, usch :( Gjorde otroligt ont med, kändes som om man skulle börja blöda när som liksom. Men det blir bättre, just nu har jag bara ont i halsen, som tur är, men förhoppningsvis är jag frisk till övermorgon. Tar 4 olika mediciner just nu, så bäst att dem hjälper.

Aja, jag får väl krya på mig helt enkelt :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig

2010-08-18 @ 18:04:28
Postat av: Amanda (a)

lilla hannu knarkar tabletter ;)

2010-08-18 @ 20:19:23
Postat av: Hannu

Om jag gör. Har 4 olika burkar jag knarkar! :)

2010-08-18 @ 20:41:59
URL: http://heeynoht.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fett nice juh :)

2010-08-18 @ 20:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback