heeynoht

Daz Blogg.

Längtar jag till skolan eller inte?

Skrivet 2010-08-14 @ 22:55:34
Hm, jag är lite osäker. Jag är nyfiken hur det är att börja andra året i gymnasiet, spännande. Men allt har ju sina nackdelar, tyvärr..

Det lär bli svårare i skolan skulle jag tro. Låter rimligt om ni frågar mig faktiskt, haha :3
Men det positiva med skolan är att man får se människor, vilket man inte kan göra här i Strömsnäs... Så det är ju positivt:)

Idag så skulle jag egentligen vara i Malmö, men blev att min syster glömde sina nycklar till lägenheten där drygt 10 min innan vi kom till Helsingborg, så vi vände och bestämde att vi tar det imorgon istället.
Så jag var med Gezim idag för det mesta. Vi satt vid datorn ch pumpade musik medan det öste ner och åskade lite.
Och för någon timme sen så kom Natta hit och var med oss en kort stund. Jag duschade och sedan drog vi ner till La Bonné och åt.

Plus att idag så "fick" jag två nya tröjor med. Bad Anja köpa 2 st till mig när hon ändå var på Väla.

Ska nog lägga mig snart skulle jag tro, upp 8 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback