heeynoht

Daz Blogg.

Öh så KALLT!

Skrivet 2010-09-19 @ 14:15:23
Gud vad jag hatar regn alltså. Det suger verkligen! Bara förstör hela tiden :(

Idag så har det regnat hela tiden... som det gjort i typ hundra år nu, känns det som. Men idag så kom Hampus S och Eg hit. Skulle egentligen ha åkt hem till Hampus, men det fick bli att dem åkte hit istället. Mamma o dem åkte till Rostorp och pappa hade redan kört en massa, så jag tror inte att han skulle ha orken till att köra hit sen till Traryd (inte för att det är långt, men ändå) och sedan hem igen.

Men när Hampus och Eg var här så lirade vi lite spel, dock så verkade Eg inte ha någon jätte stor lust att göra det, hehe.

Efter massa spelande så kollade på =3 på youtube, fett rolig är Ray Johnson. Sedan efter drygt en timmes youtube-tittande så satte vi igång Star Wars EP: IV. Men vi hann inte se hela filmen för töntarna skulle hem :o
Sedan efter det så fick jag sitta ute på balkongen och det regnade och var svinigt kallt ute!! Sitter och skakar när man röker är inte ett plus... Det är mysigt om man lyckas hålla sig varm, annars inte :(

Men dagens överraskning var när jag gick in till köket, mamma hade lite gäster osv som hon brukar ha med sina kolegor (alla lärare), och så sitter Erik där. Snacka om att jag blev chockad!! Min förra franskalärare och aah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback