heeynoht

Daz Blogg.

Så gott som frisk nu!

Skrivet 2011-02-11 @ 13:47:55
Nu så är det värsta över med min sjukdom, äntligen. Har varit sängbunden i 3½ dag med feber lite hit och dit och konstant huvudvärk. Härligt!

Men nu är det så gott som över, som tur är. Ingen huvudvärk, lite små snurrig ibland och hostar en massa. Försöker hosta upp så mycket skit ifrån halsen jag kan, men det kommer blod så jag försöker att inte hosta så mycket. Har hostat sönder halsen.

Men idag så duschade jag, klädde på mig och känner mig frisk, bortsett ifrån hostan, så det är ju bra!
Hämtade mina byxor idag ifrån Ica med, dem är sjukt mysiga! Grymt sköna, men lite för stora. Men känns inte lönt och skicka in dem och vänta ytterligare en vecka efter beställning. Men jag är nöjd!

Men men. En bra, men "dålig" sak, är att jag inte har rökt på 4 dagar och det verkar gå bra. Men jag är sugen. Jag kan hålla mig. Men vill inte. Haha, jobbigt på så sätt. Jag har hyfsat mycket karaktär för att hålla mig. Men om jag inte måste, så varför inte?
Dock väntar jag tills jag är helt frisk så jag slipper bli sjuk igen o shit.

Men här har ni bild på mina byxor!


Kommentarer
Postat av: linda

följer dig på bloglovin, sneeeeel är jag!

btw, åt ostchips med ostdipp förra helgen.. tänkte på dig.. mohahahahahhaha :D

2011-02-14 @ 22:59:50
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback