heeynoht

Daz Blogg.

F1 med SK8

Skrivet 2011-04-18 @ 21:01:14
Fett med skateboard asså. Idag så har det varit så jävla underbart väder så jag nästan svimmar av "värmen". Det må vara riktigt varmt, men det ska vara varmare tycker jag. Samtidigt som det var så varmt så passade jag på att ta fram min skateboard och glida runt lite.

I morse så var det inte så varmt dock, men mot middagstid så flyttade molnen på sig. Mycket.
Det var runt 22 grader idag när jag kom hem. Så det var jävligt självklart att jag tog på mig shorts och ett big-ass linne. Glöm inte solglasögonen ;-)

Så jag stekte i byn och så med Gez och hans bror. Vi gick först bort till mekonomen för att han skulle hämta en sak.
Men det blev inte så mycket åkande på min skateboard eftersom att den var sne vid hjulen. Men det fixade jag och Gez tillsammans genom att skruva lite på skruvarna. Rostiga var dem. Men vad har jag att förvänta mig av en skateboard som är ca 8 år gammal? Om inte mer. Så gott som aldrig använd men den ser och är sjukt sliten. En liten bit av den gick av idag, inte så farligt. Det är en skitskateboard som inte ens är värd en 33cl Coca-Cola.

Men den funkar, bortsett ifrån att man känner allt, precis allt man åker på. Vilket är lite jobbigt. Imorgon så ska jag nog dra bort till ramperna och köra lite. Träna mer.

OBS! Det är första gången jag åker skateboard seriöst, så jag är faktiskt duktig ändå :D

Körde ner för Lagastigsgatan, ungefär utanför våran lägenhet ner till solariet. Fett nice. Och det är en liten bit för er som inte vet vilken väg jag snackar om. Dock är det jobbigt när det kommer bilar :c Fuck dem, jag kör där!

Men om jag någon gång skulle få pengar över så köper jag lätt en ny skateboard eller en longboard. Helst en longboard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback