heeynoht

Daz Blogg.

Praktiken tar min dag

Skrivet 2011-03-02 @ 18:38:25
Praktik kan vara kul ibland. Men jag har ingen större lust att vara på praktik i 4 veckor i streck.
Det tar lite för mycket tid tycker jag.

Jag började min praktik på Electrolux i Ljungby i måndags, det var trevligt första dagen. Igår var det segt eftersom jag fick kopla elkablar till en modul. Så gay, tråkigt och jag var trött. Pilligt som fan var det med. Usch. Men annars så står jag och Pontus och sätter ihop lucklås till tvättmaskiner och monterar ihop en lucka (nästan hela iafl...okej.. en liten del av den då) och det är inte jobbigt, utan chill så tiden går faktiskt hyfsat snabbt. Förutom när man är trött. För det segar ut på en när man står, enda jobbiga.

Nyss så satt jag och kollade in vårmodet för 2011 och det fanns inte så mycket intressant faktiskt. Men jag fixar nog ihop min egna vårstil i år. Sedan till sommaren så skiter jag i kläder och har bara shorts och linne. Awesome!

Vill bara ha sommar nu, fyfan vad nice det kommer att bli. Åh! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback