heeynoht

Daz Blogg.

Ett snabbt inlägg innan jag drar!

Skrivet 2011-02-25 @ 21:47:49
Skriver lite snabbt innan min systers dator dör. Men snart ska jag lägga mig för jag ska upp klockan 04.00 inatt och börja resan till Tyskland, usch...

Är hos min syster i Värnhem i Malmö. Inatt så ska vi upp klockan 0400 och då ska jag börja fixa mig inför resan till Tyskland.
En annan sak är lite kul när jag kom hem till min syster när jag hela tiden fick kommentarer av min farbror om hur fult jag tydligen klär mig, yippie... Dock tyckte Anja att jag klädde mig snyggt c: alltid trevligt. Men hon borde vara snäll eftersom att hon fick låna hårspray av mig för hon skulle på fest, FUSK!!

Men nu ska jag ta och lägga mig. Köpte ett par nya jeans idag och två ringar. Bilder kommer på söndag! :)

Sov inte gott era svin, för jag ska upp tidigt. Baibai c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback