heeynoht

Daz Blogg.

Palla Potter D:

Skrivet 2011-04-22 @ 00:22:20
Andra dagen hos Minna nu. Eller, den började för 15 minuter sedan i skrivande stund.
Får se vad som händer idag då.

För ca 20 minuter så vände sig Minna om under tiden vi kollar på Harry Potter: De vises sten.
Hon ville så gärna tvinga mig kolla på Harry Potter, så jag gick med på det. Men endast om hon kollar på Star Wars med mig, hehe ^^

Men nu så ligger jag här ensam och "kollar" på filmen. Elakt av henne att sova :( Men jag förstår henne, det har varit en annorlunda dag, i alla fall för mig. Småfira påsk genom att vara på tingsrätten i morse. Vi har varit vakna sen klockan 0600. Eller hon har i alla fall då jag halvsov. Men sen har vi ätit grillat och det var jävligt gott.

Innan vi började kolla på filmen så spelade vi "Med ett annat ord" tror jag spelet hette. Det var sjukt kul att vara samlad familj och pojkvänner (jag bland annat och hennes systers kille). Dock så förlorade jag och Minna ganska hårt andra rundan. Mest för att vi suger.......

Men jag ska nog ta och sova nu, pallar inte kolla vidare på filmen heller.

Natti Natti :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback