heeynoht

Daz Blogg.

Ogillar busschaufförer

Skrivet 2010-09-16 @ 19:03:47
Jag har, säkert många andra med, lagt märke till att busschaufförer är otroligt tjuriga av sig.

Jag stör mig fett mycket på hur tjuriga dem är av sig. Dem själva kommer sällan i tid (här i strömsnäs, Markaryd, Traryd etc.) Och om man skulle komma lite sent så blir dem sura.

Förra vecka eller tidigare så väntade vi på bussen på morgonen och Asib och hans syster kom lite sent, man kunde se dem. Kanske 20 meter bort ifrån bussen, jag var sist in. Så jag sa till chauffören att vänta lite, för att dem skulle med. Så säger hon: Okej, men dem får faktiskt skynda sig lite!

Värsta sur. Med tanke på att bussen kom lite för tidigt...

Sedan häromdan så var vi i Kånna (stavning) på morgonen och så var det en som fick jogga bort till bussen. Chauffören var värsta sur och sa att han fick komma i tid. Också värsta sur.

Sedan idag så satt jag och Tilda precis bakom chauffören och hon var också fett tjurig av sig. En som hade glömt sitt kort fick inte åka med utan att betala. Inte så att hon lät trevlig mot honom och sa "Tyvärr men du kan inte åka med då" istället så var hon värsta snäsig. Så han fick inte åka med. Surt som fan. Han frågade tillomed om han kunde betala dagen efter. Nej, inte något alls. Och det är ju inte det ändra, utan nästan alla som kör buss är tjuriga horfittor. Blir ju sur :@



Kommentarer
Postat av: T.H

busschauffören idag var fett fittig ja ><



och hon tanten som frågade om hon hinner med sin andra buss

och hon chauffören bara "det är inte mitt problem"



hon måste fan haft pms ><

2010-09-16 @ 21:16:37
Postat av: ..

Men dom är cpig >_<

jag hatar att åka buss

2010-09-17 @ 09:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback