heeynoht

Daz Blogg.

Fiskar svettas...okej?!

Skrivet 2010-09-29 @ 21:04:24
Just nu är jag helt seg, svettig, illaluktande och allt som inte är fräscht. Typ varför, typ därför.

Idag så har det varit en sådärdag i skolan. Att jobba i verkstaden hela dagen har varit otroligt tråkigt faktiskt. Vill rätt så gärna byta linje tbh. Men det är lite sent för detta nu.
Värsta med dagen är att jag knappt hunnit vara med Tilda på rasterna. För när jag har rast har ju hon lektion och tvärtom, osv. Ganska segt. Men jag fick skolka lite så jag kunde vara med mitt söta pervo.

När jag kom hem så käkade jag Tacos, fett gott. Men sedan så somnade jag i sängen. Så sjukt skönt. Fick en hel del anfall på min äckliga fittmobil. Ärligt, jag fucking hatar tuch mobiler. I alla fall min. Men jag får väl stå ut med den ett tag I Guess...

Men imorgon så får vi studiebidraget, eller i alla fall jag. Mamma hade redan pengarna på sitt konto och skulle lägga in det på mitt. Varför det inte kom direkt till mitt konto vet jag inte. För på fredag så kommer Tilda hit och sover över och sedan på lördagen så åker vi till Väla. Kommer bli fett nice. Längtar en massa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback