heeynoht

Daz Blogg.

Blööööh

Skrivet 2010-09-14 @ 20:33:49
Nej fyfan vad tråkigt jag har. Kanske borde lägga sig snart istället? Nästan lika bra.

Nu när BDB är borta ifrån mitt lov och alla mina 400 bevakare försvunnit och aldrig kommer se mig igen så har dem ingen anledning till att leva längre ;)

Men gud vad tråkigt jag har. Herregud, det är sanslöst. Just nu så sitter jag och skriver med Penny på msn bara och sen lyssnar jag på musik. Fett kul. Önskar dock att jag kunde höja volymen, basen, och börja pumpa Hard Trance och typ supa mig full och dansa, fett nice.

Men nu blir det Tokio Hotel och snart så ska man sova så man kanske kan hinna och vakna och äta frukost (första gången på någon månad, när de tär skola)
Får ju hoppas på att det bli roligare imorgon! Och bättre väder!
Fast mina cigg är slut...så Becka måste ge mig :o


hihihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback