heeynoht

Daz Blogg.

Oh my FKN God!

Skrivet 2010-10-26 @ 21:12:07
I say heeeey. Matematik is gaaaaay and you are a chhheeeey. Eller något.

Idag så började dagen faktiskt rätt bra. Jag hann fixa duscha på morgonen (brukar oftast duscha på kvällen) vilket sällan händer, för jag har otroligt lite tid på att hinna med allt. Då jag kompenserar genom att inte äta frukost på morgonen, blir alltid i skolan innan lektionen börjat. Jag har självklart hunnit röka med.

Men efter att jag duschade så blev jag rätt pigg när jag kom till skolan, vilket inte heller brukar inträffa speciellt ofta. Och jag var jeette glad och kramade o pussade Tilda en massa. Hon tyckte säkert att det var jobbigt ;-)

Efter det så var det ju lektion som vanligt, började dagen med att vara i verkstaden, bakom en svarv. Again.
Jobba klart med en hylsa jag gjort. Again. Men den blev ju klar. Så det var något positivt. Dock har jag 2 till att göra -.- Lagom drygt!

Sedan mot eftermiddagen så hade vi matte. Suger. Och vi gick igenom  lite smått o äckligt om de tre timmars långa nationella provet vi har imorgon. Fyfan vad hemskt. Och bättre blir det ju. Efter provet ska jag direkt ner till mina mentorer för att ha utvecklingssamtal... Gud, jag tror jag dör.

Min frånvaro har varit ganska hög tror jag. Mest sena ankomster till diverse lektioner. Typ..alla?
En del kom jag jätte sent till, en del inte så jätte mycket. Men ändå, pappa kommer tjata om att jag ska sluta vara försenad, etc etc. Som vanligt.

Men det blir att bita ihop och önska mig lycka till. Mest med utvecklingssamtalet xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback