heeynoht

Daz Blogg.

Regn och fukt bara förstör.

Skrivet 2010-05-27 @ 20:29:46
Människorna i Afrika vet inte hur lyckligt lottade dem är att slippa fukt.

Fukt och regn bara förstör ens hår och så börjar man svettas och kläderna känns så klibbiga och tighta så man får klaustrofobi. Det bara regnar i Sverige ;o
Mamma och lillebror är i Liseberg idag så jag stal hennes laptop, min dator är typ sönder, så har jag flyttat mina mini högtalare så jag kan lyssna på lite högre musik än datorhögtalarna ifrån laptopen.

Idag var det skola, inget vidare roligt precis. Kom hem, gick ut o rökte, gick in och har tråkat sedan dess. Finns inget och göra här i Strm ju.

Aja...

Längtar tills jag ska tatuera mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback