heeynoht

Daz Blogg.

Äntligen fredag (y)

Skrivet 2010-05-28 @ 17:29:05
Tokio Hotel är bäst, that's it asså.  Bill har helt klart grymmast stil, älskar hans kläder.Guuuud! Äntligen så är det fredag, dock har jag inte något att se fram emot egentligen förutom att få chilla.

Idag så har det varit en vanlig fredag; vakna, fixa mig, springa till bussen, tråka i skolan, ha självmordstankar, dryga, jobba i verkstaden, städa och sedan åka hem!
Varför kunde jag inte hamnat i en normal klass?
Seriöst, när jag ska in till omklädningsrummet för att byta om så vill jag inte bli tillfrågad ifall jag vill se en alban sitta och skita på toan. Vare sig jag vill eller ej så ser jag honom sitta med dörren öppen, le som ett assfuck och bajsa.
-EWW!!!
Jag väntade med att byta om..
Sedan skulle det såklart börja regna med, överaskad? Nej.
Hade glömt mobilen hemma idag med så det var ju tio gånger så tråkigt som vanligt -.-'
Sjukt seg dag idag. Vill just nu bara kolla på film eller festa och typ däcka. Men icke. Får väl bara dryga hela dagen, kanske drar och kollar på när Mentor spelar fotboll, bara det inte regnar igen. Just nu sitter man bara och skriver och lyssnar på musik. Tokio Hotel såklart (y)
_Heyno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback