heeynoht

Daz Blogg.

Sommarkläder och tatuering

Skrivet 2010-06-02 @ 16:30:05
Blir att ha detta på sig imorgon. Mamma kmr bli så sjukt förvånad att se mig i skjorta. Första gången någonsin FRIVILLIGT.
Vakna trött, sitta i bussen trött. Man vill bara hem. Men som tur var så hade jag inte många lektioner idag.

Börja dagen med en kopp kaffe i kafeterian, som vanligt, sedan gå in på lektion. Första lektionen så hade jag bild och skulle fortsätta rita på min blivande tatuering.
Christer Jansson ritar grymt :D

Den ska inte se exakt ut sådär. Men riktigt snygg är den. Det ska vara någon till och större slinga runt H:et o T:et.

Jag längtar så sjukt mycket till jag ska ta den. Först måste jag övertala pappa att han delar priset med mamma, men han ogillar idén otroligt mycket, vilket förstör mycket för mig.
Efter bilden så hade jag verkstad och det är alltid kul. Dock idag så skulle vi lyfta in bord/bänkar och små manuella maskiner in i en lastbild. Jobbigt som fan när vi endast var tre stycken. Resten av klassen var hemma eftersom de skulle ta igen på fredag. Suck.

Sen så gick jag och några till till stationen i Ljungby vid tolv tiden. Det var varmt ute och det är det fortfarande, så sjukt härligt.

Nu har jag ju varit hemma ett tag och haft så hyfsat tråkigt så jag provade lite kläder.
Ska nog ha de som är på bilden. Ja, en skjorta. Första gången jag tar på mig det, frivilligt. Tänka sig!

Nu ska jag göra något annat! :)

Måste träffa dig snart!

Kommentarer
Postat av: celina

Sjukt fina kläder :) it suits you :)

2010-06-20 @ 14:40:22
URL: http://ebenhart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback