heeynoht

Daz Blogg.

Äntligen hittat min kofta!!

Skrivet 2010-06-25 @ 00:37:39
Gud vad jag har letat, och letat och återigen letat! Tillslut fann jag min fina kofta (a)

H&M, J:C, Brothers, MQ, Cubus, Carlings, Dress Man är de affärer jag letat i efter en Oversize kofta i svart. Stickad ofc. Jag köpte en ifrån H&M för 150:- 50%REA. Den är grå och tunn, men snygg desing. Men det var ändå inte den jag ville ha.
Inne på Carlings så hittar jag precis de kläder jag vill ha. Men fan i helvete att jag har råd med dem. Jo, om jag köper endast ett plagg per månad kanske. Jag är lite småfattig.

I Malmö, första dagen, så går jag fort in till Carlings på Triangeln. Kollar lite på tröjor och koftor. Långt in bland vaniljvita och blåbärsblåa koftor finner jag den. XL stickad kofta!! Jag har ingen aning om priset.
Jag tar på mig den och den är varm och skön. Stor och svart ;) (lol)
Jag testar den, sitter fint! Frågar en man som jobbar där om vad priset är. Han svarar 500 kr.

Jag tänker: Fan, ska jag köpa den? Jag har 800 kr med mig för hela tiden i Malmö, och 100 till biljett hem. 300kr återstår.
Fuck yeah att jag köper den. Köper den och MUMS.



Är den inte vacker? Allt som behövs är nya skor. Lite mer stiliga skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback