heeynoht

Daz Blogg.

Mysigt med Gezzan ;D

Skrivet 2010-08-09 @ 23:40:45
Efter att ha spenderat en lång och mysig natt med Gezim och Mentor så sov man bra länge. Senare mot eftermiddagen så kom Gezim!

Vi stack ner till Ica, köpte godis, chips och läsk. Kollade på film. Senare så fick jag dra ner till Ica igen för att hämta ett brev ifrån farmor. Fick även 500kr! Behövs verkligen! Resa, cigg och tillfälliga utgifter, hehe.
Ser så smaskigt ut på bild, men IRL så mår jag bara illa :(

Värst av allt är ju att jag ska till tandläkaren på fredag, och jag kan erkänna att jag har ätit och druckit en massa skit som fräter på tänderna. Sen att man röker med, kommer inte gå bra där!!



Mums! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback