heeynoht

Daz Blogg.

Väla med Mentor:)

Skrivet 2010-08-12 @ 01:48:53
Tidigt idag så blir det att åka till Väla med Mentor. Gezim skulle också följa med, men grabben har inte pengar :(

Egentligen så skulle vi inte dra utan våran Gezim, men nu är det så att både jag och Mentor behöver handla.
Vad jag ska köpa är osäkert. Tröka, smycken eller billigt par jeans. Men vi får se vad det blir. Ska upp 07:30. Fyfan!

Dock kommer det bli värre nästa vecka då jag måste "öva" på att vakna tidigt för skolan börjar den 23e för mig.
Men nu ska jag borsta tänderna och sedan sova. God natt gott folk!!
Det är galet vad jag älskar frisyren! Ska med ha sådan någon dag snart! Förhoppningsvis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback