heeynoht

Daz Blogg.

Rain 2Day

Skrivet 2010-08-08 @ 14:47:58
Idag så regnar det, såklart. Så det blir att sitta inne och dryga hela dagen, inte speciellt kul nej.

Jag sov jätte bra, thank you very much, var något otroligt trött så det var helt sjukt.
Blev väckt av att pappa ringde och sa att min syster och hennes barn skulle åka hem till Gotland igen. Så jag fick ta på mig ett par mjukisbyxor snabbt och krama dem hejdå när dem kom.
Sen somnade jag om igen!

Sen jag vaknade har jag inte gjort något alls. Typ. Satt ute och rökte och sedan lagade nudlar som smakar skit. Torra och luktar kiss! Gillar jag inte :(

Nu ska jag ta och dryga, kanske dra ner till Ica bara för att. Vi får se vad som händer och fötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback