heeynoht

Daz Blogg.

Nog påväg att bli sjuk.

Skrivet 2010-08-15 @ 22:19:30
Igår kväll så började jag känna smärta i halsen, blev lite orolig eftersom jag gjort saker jag egentligen inte borde ha gjort. Sedan började det göra ont i handleden på vänster hand. Aj. Gör fortfarande ganska ont.

Men idag så har jag tagit droppar under tiden jag var i Malmö där jag skulle hjälpa med att tapetsera, men åkte till min kusin istället eftersom jag var helt trött.
kanske min sjukdom har något med i ***** att göra eller om det kan ha något att göra med att jag har sovit väldigt dåligt och inte låtit immunförsvaret jobba riktigt, återstår att se.

Men just nu går jag på 4 olika mediciner och jag har officiellt slutat att röka med. Gav bort mina sista cigg som smakade tvål, ew.
Men jag har lovat mig själv att inte röka på väldigt, väldigt länge. Helst aldrig mer ofc. Men vet att det inte kommer hålla. We all know that.

Men det får vi väl se hur snabbt jag blir frisk. Helst vill jag inte sluta andas när jag sover, för min hals är otroligt svullen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback