heeynoht

Daz Blogg.

Välkommen tillbaka!

Skrivet 2011-02-06 @ 22:03:45
Det var ett tag sedan jag skrev i min blogg. Senaste inlägget var ifrån höstas då jag kom hem ifrån min vecka i Serbien. Skön, men långtråkig vecka det. Men nu är det även ett nytt år med nya saker att se fram emot. Dagens topic blir kläder!

Igår så var jag på Linns 18-års fest och hade det riktigt trevligt, grattis återigen till henne och hoppas hon hade en bra kväll själv.
Så att idag har jag varit pytte lite bakfull, blir så gott som aldrig bakis som tur är, så det har inte hänt så jätte mycket faktiskt.

Följde med min mamma och hennes pojkvän till badet i Markaryd idag, samt min jävliga lillebror. Så jag var där och chillade i ca 2½ timme. Rätt skönt, men föredrar att bada utomhus.
Men till saken nu! Så när jag kom hem så satt jag på datorn och kollade upp en hel del kläder och smycken. Det mesta ifrån ASOS.COM för där har dem riktigt snygga kläder till killar, thank god att någon sida har det i alla fall..
Så tänkte lägga upp en del bilder och krimskrams som jag tycker är fint ink. mina hareem byxor jag beställde som borde komma i veckan. Njut!


Det var dessa mjukisbyxor jag beställde ifrån Junkyard. Pris: 599:-

Hans tatuering är grymt snygg!

















Vill ha allt det där. Ögongodis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback