heeynoht

Daz Blogg.

Sega datorfan

Skrivet 2010-09-07 @ 22:02:41
Alltså min dator har aldrig varit bra. Men nu är den typ...sämst?

Sedan 19:00 idag så började jag, pappa och Nebojsa mecka på datorn och omformatera osv. Och allt funkar fint. Bortsett ifrån att jag inte kan lyssna på musik för att ljudkortet inte funkar på den nya installationen såklart. Åh. Fett segt. Sen har jag inte kunnat skriva så mycket på min blogg heller eftersom att jag var i Malmö i helgen och vi började fixa datorn redan igår kväll.
Visst har jag haft tid. Men inte ork, speciellt inte efter helgen.

Men aja, dem ska fixa ljudet imorgon så jag får väl bara vänta helt enkelt och koppla in mobilen i högtalarna tills dess. Baibaii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback