heeynoht

Daz Blogg.

Party party!

Skrivet 2010-09-10 @ 19:24:11
Idag så är det fest, hembyggdsparken, Ljungby. Lär bli fett, äntligen en fest som börjar sent. Men istället så sitter jag och längtar till festen, vilket alltid tar lång tid då.

Chrisse kom på ett bra tema till festen. Bara svarta och vita kläder. Inte en enda minsta lilla fucking färg av något annat slag än svart/vit. Dumma Chrisse som inte kunde tagit något annat, för jag har inga snygga HELsvarta/Heltvita tröjor :( Men det får vara så som det är nu. Får helt enkelt leva med detta tragiska...

Men sen så failade jag hyfsat hårt inne på Ica med, tillsammans med Gezim. Jag hade några flaskor att panta, blev 11 kr. Sen hade jag 12 kr med mig. Jag fick plötsligt för mig att jag hade 17 kr PLUS 12 kr. Vet inte hur, men jag bara fick för mig det. Så jag tog något som kostade 10 inkl. Coca-Cola för 18 (pant inräknat såklart) och så kom vi fram till kassan. Jag lade in pengarna och trodde att allt var klart. Men så sa hon att jag bara hade lagt in 12 kr i den mynt saken. Och jag bara tänkte "WTF" just då.
Skyllde på Gezim.
Men efter att vi stod där i bra pinsamma sekunder så sa hon i kassan att ja fick låna 5kr som fattades, väldigt snällt!! :))

Påväg hem så skrattade Gezim bara och jag tänkte döda honom. Speciellt när vi typ kom halvvägs hem så kom han på att han glömde sin cykel där på Ica. Samtidigt kom en gul bil och då tänkte jag verkilgen slå sönder honom med Colan. Men med tanke på min utmärkta kondition och en Cola rund armen och chocklad i munnen skulle springa ifatt honom, hah! Jo men visst. Turken sprang iväg som om någon skulle skicka hem honom igen (a)

Men jag fick mina slag på Gezim och mitt hår förstördes totalt!
Nej, nu ska jag spela och dricka Coca-Cola och äta pannkakor!!


Kommentarer
Postat av: Natha,

Vaniljcola ! :o

2010-09-10 @ 19:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback