heeynoht

Daz Blogg.

Äntligen orken

Skrivet 2010-09-10 @ 19:09:15
Ork och ork vet jag inte. Har inte pallat skriva på bloggen, men jag gör nu en rad inlägg innan jag sätter igång med att spela!

Idag så var det en vanlig dag till sin början. Under första lektionen sa min mentor att jag skulle komma bort och parata med honom, blev sjukt orolig. Vet inte varför. Så sa han att sjuksköterskan hade kallat mig upp till henne. Sen sa han att någon annan också skulle upp dit. Liten lättnad.

När jag kom in till henne så var jag jätte nervös, igen. Har inget att vara nervös över? Så var jag väldigt spänd och började små svettas. Hon frågade ifall jag visste varför jag blev kallad, svarade såklart nej på det.
Hon sa att någon av mina bloggläsare hade sagt till henne att jag verkade vara nere, att inte må bra. Hon sa inte vem personen var, han eller hon. Så jag är i princip helt sjukt förvirrad.

Om det är sant de hon säger så skulle jag gärna vilja ha svar på vem det var, tack.
Men så satt jag där och snackade, inga större problem, var fortfarande nervös, men ändå avslappnad på ett sätt. Men efter att ca 50 min hade gått iväg så var vi klara och jag ska tydligen gå upp till henne några gånger till, inga problem för mig. Men alltså jag känner inte mig deppig eller något. Visst finns det saker som irriterar en och får en att tänka mindre glada tankar. Inte självmord eller något sådant. Men sånt som gör en lite ledsen.

Men sedan under resten av dagen så kände jag mig konstig, illamående, lite ont i huvudet (speciellt efter att jag slog i huvudet i en planka och sedan skallat Tilda. Men ändå liksom.
Men aja, om det nu är någon som sagt till så säg gärna till mig först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback