heeynoht

Daz Blogg.

Hemma från Linnea

Skrivet 2010-10-18 @ 00:35:10
I fredags åkte jag och Tilda bebis till Linnea i typ Moheda, växjö. Har varit där tills idag. Vi tog bussen hem vid 19:25 och var hemma typ 21:20. Det var mysigt i helgen. Kul med ;D

Det var hyfsat kul att träffa Linnea tillsammans med med mitt lilla PMS barn. Sent på fredagkvällen så kom Linneas pojkvän Daniel. Han hade väntat ganska länge för att komma dit eftersom alla tåg ifrån GBG var försenare eller helt inställda. Men det var sjukt segt att vara uppe första natten, så vi la oss rätt tidigt. Igår, lördag, så åkte vi in till byn där Daniel fick köpa 6 pack cigg, lite misstänksamt kanske...
Sedan mot kvällen började vi dricka lite och när jag blev lite lullig så tyckte Tilda att jag var jobbig och bad mig sova så jag skulle sluta vara jobbig. Men det blev bättre. Efter det så skulle Linnea o Tilda sminka mig och Danie. Det var läskigt faktiskt. Men vi alla blev väldigt stiliga!

Även Tilda blev "fin" :D



Jag med Yxa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback