heeynoht

Daz Blogg.

Über tråkig lördag igen då..

Skrivet 2010-05-29 @ 22:01:10
Idag blev det att dra till Markaryd, men där hände inte så jätte mycket faktiskt. Träffade Celina, Mentor, Ebba, Sabina och Edona med flera.

Visst var det skoj att stå med Mentor där och snacka osv. Men sedan när han drog hem så var det bara jag, Celina och Ebba kvar. Vad fan ska man göra i Mrd egentligen? Blir ju att drälla omkring typ i timmar.
Sedan så kom ingen buss heller, andra gången på exakt en vecka(!) sjukt irriterande. Under tiden jag satt och väntade på bussen med Sabina och Edona så skulle jag röka. Jag tar upp ciggen, tar något bloss och Sabina säger: Jag får ta ett. Och såklart så knäcker hon den! Fucking grazy. Gav igen genom att spotta på hennes sko sen :)
Tyvärr så blev det ingen fest ikväll, jävla skit. Orkar seriöst inte sitta hemma fullt fixad och bara sitta på datorn och festa ensam :'(
Hatar Strm så sjukt mycket så det är inte av denna värld, usch.
Sen skulle min mobil dampa sönder med. Kan inte skriva sms längre :o Alltså, dem skickas inte :(
Skit mobil..

Kommentarer
Postat av: bög

så du märkte aldrig min loska på dina byxor ?! ;o

ehhehe,

2010-05-30 @ 21:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback