heeynoht

Daz Blogg.

Vill handla kläder ;o

Skrivet 2010-07-07 @ 03:59:57
Google suger. Seriöst. Inget av det jag söker på finns. Kläder då. Fashioncore är tydligen tillräckligt ovanligt för att inte existera på google. Värst av allt är när man letar efter kläder till killar, finns inte ett skit o välja mellan. Och om man väl hittar kostar det svin mycket, vad fan?

Har letat efter tröjor, armvärmare och ett par snygga drop-crotch byxor, rutiga. Men fan i helvete, inget av det finns. Eller jo, tröjor har jag hittat. Rätt snygga. Ska beställa dem när jag får mina pengar, förhoppningsvis nästa vecka!
Men allt annat existerar inte verkar det som. Sök på harem byxor så kommer det bara till tjejer. Sök på armvärmare, finns bara till tjejer. Spelar fan ingen roll vad det är, tjejer har miljoner fler saker att välja mellan, fastän alla i princip går med tights och tunika. But still! It's not fair.

Klockan är 03:57 och jag är lite trött, men ändå pigg. Har svintråkigt dock. Lyssnar på musik och....aah, musik.
Ska nog ta och sova snart, dricka ett till glas Coca Cola (nej, jag blir inte pigg av det) sen sova.


Än sålänge blogg exklusiv bild :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, men tack så mycket! Det var riktigt roligt att höra :)

2010-07-12 @ 23:37:11
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Fyfan. Första gången jag klickar mig in på din blogg, men fyfan va grym du är! Har läst kanske 3-4 inlägg och är helt fast. Sjukt tungt att en kille lyssnar på TH aso helt seriöst ja tror att jag dör! Sjukt modigt av dig att våga stå ut, lyssna på den musik du vill och skriva blogg. Men får du inte ta mycket skit för de? Lixom omogna killar o så? E inte dom jobbiga o håller på med dig? Due fan e förebild för andra där ute! Keep it up.

2010-07-14 @ 00:14:25
Postat av: Hannu

Anonym: Hehe, så bra! :D



Rebecka: Nu är jag osäker på ifall du är seriös eller bara driver med mig. Men jag svarar i alla fall till det du skrev:



Så kul att du gillar bloggen! Att jag lyssnar på Tokio Hotel så förväntar jag inte mig någon speciellt positiv respons av många alls. Visst får man skit för att man är sig själv och så, men det är inget att bry sig om. Om alla andra vill vara som alla andra så, fine for them, jag bryr mig inte och tänker inte lägga mig i någon personliga åsikter eller liknande.

Alla mainstream-töntar tror att dem är något och har otroligt svårt för att låta folk ha sin egna åsikt. Jag klär mig som jag vill, dem som inte gillar det gör det helt enkelt inte. Det är bara att acceptera läget.

2010-07-14 @ 00:55:36
URL: http://heeynoht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback