heeynoht

Daz Blogg.

Väla "idag"

Skrivet 2010-07-15 @ 00:26:47
Varför jag använder situationstecken är ju pga att det är mitt i natten men ändå samma dag jag ska till Väla. Är osäker på vad jag ska köpa...

Jag behöver allt. Typ. Skor, jacka, T-shirt:ar, jeans och sådant. Men jag har endast 450 kr att handla för imorgon :(
Om Carlings fortfarande har REA kanske jag kan köpa både ett par jeans och en tröja. Hoppas!
Dock ska jag ha på mig, för första gången i mitt liv, boots. Pappas boots som passade min fot perfekt! Dem är liiiiite slitna på vissa ställen, inget man se på 2m avstånd.

Synd bara att jag inte har ett par tightare byxor som skulle passa bättre till skorna. Aja, se bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback