heeynoht

Daz Blogg.

Trött...som fan...faan...(...)

Skrivet 2010-07-25 @ 00:02:03
Idag så...hände inte så jätte mycket faktiskt. Varit med Tess, Linda och Natta-handikappa- och gått omkring i strömsnäsbruk och käkat pizza... och jag är trött..


Efter att vi har gått uppför "Hell's Highway" (backen upp till Hampus Hansen) idag när man varit helt slut sen festen igår. Som hade sina stunder, helt klart. Dock ingen som ville ro båt med mig...
När vi kom hem var jag bestämd på att jag skulle kolla på PulpFiction. Filmen äger. Nog sett den 3ggr på en vecka. Men sen när Natta ville sova var det inte kul och kolla ensam. För Linda låg redan ner på sängen. Så det blev trångt, men mysigt. Under natten (runt 07.00 tiden) vaknade jag. Skitvarmt och obekvämt. Så jag drog iväg till madrassen en meter bort, däckade där istället.

Vi vaknar, inget jätte speciellt med morgonen. Minns knappt den. Det jag kan minnas var att jag skulle ut och röka, så vi drog dit jag och Nico brukade röka. Mysigt när det blåste kallt. Påtal om kyla, längtar till vintern nu faktiskt.

Sedan så stack Linda och Natta iväg för att träffa Arnel och sedan hämta Tess. Sedan drog vi på väskor genom strömsnäs ända uppför backen hem till Tess för att lämna väskorna där. Natta haltade efter.

Påväg tillbaka så skulle Linda såklart tappa sina pengar och sådant typiskt. Vi käkade pizza och hängde ute i byn, riktigt tufft. Sedan dess så har jag varit hemma och degat. Är så sjukt trött av någon anledning. Inte haft tid att skriva om något bättre än detta, eller orken för den delen.
Allt är så segt, speciellt när känslorna tar över. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback