heeynoht

Daz Blogg.

Tråkig dag 2Day

Skrivet 2010-07-19 @ 22:32:58
Idag åkte Gezim iväg till Norrköping. Nu finns det inget kul o göra. Han är borta en vecka drygt, bajs.
Dock kommer Natta o Linda, A.K.A grisen, hit på onsdag. Så det finns något att se fram emot i alla fall!

Idag har det blivit att sova länge, vakna tidigt (tidigare än vanligt i alla fall) sen hjälpa till att tapetsera lillebrors rum. Inte för att jag gjorde speciellt mycket, men ändå (a)
Jag har lite smått panik eftersom att jag inte har några pengar. Alls. Eller jo. Jag har 300 kr som jag inte kan använda för tillfället. Har beställt för 200 (118 kr egentligen men inkl. postförskott o avgift) sen ska jag betala tillbaka Chrisse 100 kr då jag köpt en Vodka som jag glömde hos Alexander förra helgen.

Fick idag att min beställning skickats till posten och förhoppningsvis får jag den imorgon! Handskar och nagellack. Nagellacket kommer jag att använda ibland bara. Tror jag.
Menmen... hoppas det blir kul när Natta o Linda ska vara här. Dem får sova hos mig en eller två nätter om dem vill:)

Ni som läser bloggen får börja kommentera tycker jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback