heeynoht

Daz Blogg.

Storstädning!

Skrivet 2010-07-21 @ 18:11:48
Idag så åkte jag och mamma först iväg till IKEA i Älmhult. Men jag var så sjukt trött, riktigt trött..
Ville bara lägga mig på en säng och sova medan mamma handlade. Men det fick jag inte.

Gick runt i IKEA hela dagen idag typ. Helt sjukt trött. Sedan vädret idag, omg. Hemskt, småfuktigt, satans varm luft och, yet again, trött.
När jag kom hem så började jag städa. Fo' real. Ta bort alla småsaker jag inte behöver, blablabla. Tog ner datorn och förstärkaren och massa småskit ner till källaren och lämnade det där. Känns så tomt nu. Men rent.

Dammsög in alla spindelnät, insekter och allt skit som lyckats ta sig in när jag haft fönstret öppet på kvällen.
Hatar insekter. Speciellt spindlar, DÖÖÖÖ!

Mysiga värme/doftljus.

Viktigaste platsen i rummet<3

Bäddsoffa, surround.

Köpte ny tavla idag. Flyttade bort saker ifrån byrån och la dit mammas dator (a)

Kommentarer
Postat av: hanna

sv; tack ^^,

2010-07-21 @ 19:18:10
URL: http://jjustlike.se
Postat av: chrisse

fan vad gulligt! har läst hela din blogg nu haha :)

2010-07-21 @ 20:02:50
URL: http://chrislyne.devote.se
Postat av: doroteja

Vilken tavla alltså, riktigt snygg!

2010-07-25 @ 21:30:27
Postat av: doroteja

Vilken tavla alltså, riktigt snygg!

2010-07-25 @ 21:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback