heeynoht

Daz Blogg.

Kommer inte på någon rubrik.

Skrivet 2010-07-26 @ 18:59:20
Nu kommer jag skriva en massa random skit:)

Ni som känner mig vet ju att jag är väldigt smal. Och aah, jag blir inte mycket fetare precis. Spelar absolut inte någon som helst roll hur mycket jag äter, jag kan inte lägga på mig. Kanske några kilon, men det syns icke.

Letade efter bilder på google som "bevis" på att jag hittat en sida därifrån Bill har handlat kläder. Eller, de har åtminstone samma plagg. Så hittade jag en sak jag känner igen väldigt bra. Citerat:

Bill Kaulitz (20), Tokio Hotel singer looks like he would be starving. Fans are really worried about his health. Even though eccentric singer looks extremely skinny he is trying to persuade fans that everything is under control. Bill said “Don’t be scared of my diet. I have always been skinny.” According to his statement, he has high metabolic rate and cannot put on weight even if he eats fastfood.

Känner igen mig rätt bra där. Inte så kul faktiskt att vara naturligt undernärd.

Aja, inte för att någon bryr sig. Men då är jag i alla fall inte ensam om att inte kunna gå upp i vikt ;D

Meningen med denna blogg var att jag skulle hitta kläder som Bill har som finns på Yesstyle.com men jag orkade inte leta igenom allt. Men jag hittade en bild i alla fall x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback